czwartek, 4 grudnia 2014

New Beginning / Nowy Początek

Witam serdecznie, każdego, kto nieopatrznie zabłądzi w moje skromne progi!
Zamierzam publikować tu zdjęcia owoców mojej pracy - zwłaszcza figurek pomalowanych przeze mnie, ale także, od czasu do czasu, i innych akcesoriów, które poczyniłam.
Poza tym (- zostaliście uprzedzeni -) zamierzam dzielić się z Wami moimi przemyśleniami... zapewne na jakieś randomowe tematy.
Pożyjemy, zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie ;)
Życzcie mi powodzenia!

Welcome to everyone, who will recklessly wander into my humble abode!
I am going to publish here photos of the fruits of my work - mostly miniatures painted by me, and (from time to time) some accessories that I've done.
What is more (- you have been warned -) I will share my thoughts with you... about some random things, I guess.
We'll live, we'll see what will come out of that ;)
Wish me luck!


Kasia "AspenOfOcean"

2 komentarze:

  1. Look forward to seeing your work! Remember to tweet #warmongers with your miniatures posts. :D

    OdpowiedzUsuń